16 January 2010

Aktiviti Menghabiskan Duit

data traveller (4GB)

earfon

notebook cooler

printer

optical mouse

data traveller 4GB (for miera)

PC Fair sem ni yg sedang hangat diadakan di Varsity Mall UUM berjaya menghabiskan duit PT aku. duhhh. gambar2 diatas adalah bukti barang yg aku beli kt PC Fair ni. sume aku perlukan sbb takde or kekurangan. oleh sbb itu terpaksalah aku cocok mesin ATM Bank Islam kt Mall tu utk kuarkan duit PT. nsb baik dpt awl duit PT tu, tp lg bagus kalo msk lmbt skit, takdelah aku boros camnih. maka, dgn ni boleh la aku kate apek2, amoy2, akak2, awek2, abg2, brader2 berjaya menghasut fikiran aku. semestinya diorang dh dihantar utk training bg mencairkan aku beli brg diorang. licik sungguh. ataupun aku yg sng diperdaya? oh tidak !!

ahh. lantak la ape korang nak kate, aku dh beli pon. nk tarik balik pon tak gune, so smpn jelaaa. lgpon duit aku,sukati aku la, mak aku pon xmrh. haha. barang2 tu sume aku beli xserentak, ade yg beli awl, ade yg lmbt sbb mls nk hangkut sume tu serentak, dhla berat, jalan kaki lak tuh. tak kuase makk~hahaha. planning yg bijak kn? takpe, korang xyah puji aku, ckp dlm hati pn aku tawu. haha,pasan japp.

sok berplanning nk g Big Field yg sgt popular dikalangan org utara. kecik2 dlu teringin sangat nk jalan jalan g utara pastu shopping kt Big Field. murah jugakla tp variety harga kite ley dpt. dh besar ni dpt belajar sni, pastu pandai lak berjalan jalan, takyah berangan, rase nk g trus g. oke melalut sudah. ade tak yg taktaw big field tu ape? haha,big field tu padang besar la. lemah BI betol masing2.

oke, perangcangan plak. aku merancang nk beli jersi MU 3, jersi Real Madrid 2, tshirt 2, jeans 2, jersi hunny 3, three-quarter 2. apsal? tak boleh? haha, tu tipu sbb aku takdelah tamak halobe camtu sekali. lagipun takut akaun bank aku batuk kering tak sampai abes sem nti. aku just nk survey2 ape yg patut dibeli, takde idea lg la nk beli ape. tgkla sok, berbekalkan RM100-RM150 bajet di padang besar, aku nk beli ape yg perlu sbb aku dh ade byk sgt baju & seluar. myb beli barang adik2, mak abah & my hunny ke kot. wow ! bagusnye epin ni, ley wat calon laki or adik ipar ni. haha. angan2 jek key. takde niat yg jelas. padang besar, here we go !

-epin-

2 comments:

apple hijau said...

padang besar ?
talak best maaa ~~~

umairah , said...

jersi MU nk satu weyhhhh, HAHAHA