19 July 2010

Perhatian ! Anda Kena Tag ! (bahagian 3)


1. adakah anda rasa anda HOT ?
tidak. saya rasa saya kacak.


2. upload gambar kegemaran anda



3. cerita pasal gambar
Spain menang WorldCup la wehhhh ! hahaha syokk !

4. bila kali terakhir anda makan pizza
errr? cuti raya Cina yang lalu ketika dating di Kluang dengan Hunny.

5. lagu terakhir anda dengar
ringtone Hunny call, Tilu Band - Aku Bukan Aku

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
nak tdow ! esok kelas !

7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
name aku Ariffin Janal. ade yg panggil gune name tu, epin, jack, aaron aziz, piere andre.
ntahla, dh rase aku ni macam artis plak. haha


8. tag lagi 8 orang
1. Amirah Wahab
2. Siti Nur Affizza
3. Vdaa Nordin
4. Saifullah Nasir
5. Rozalinah
6. Nisa'
7. Aini Ibrahim
8. Conan Ed


9. siapakah orang no.1 kepada anda
chenta hati :)

10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
member matrikulasi

11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
ntahla ek? Shahir AF? haha

12. bagaimana pula dengan no. 4
member futsal. member Kluang. member sekolah. member matrik. member U. haha


No comments: