01 July 2010

Spain Ouh Spain


abang - abang, kakak - kakak, makcik - makcik, pakcik - pakcik mari dekat. yang jauh didekatkan yang dekat dirapatkan. haaaa ni ade cite sikit. pasal ape? pasal piala dunia la ape lagi kan? game makin best. team power makin ke final. maksud saya, 'betul - betul power' okay. kalau setakat main kat group power ke? macam tak. dapat pegi pusingan dua pon okay la. takkan aku nak mention team ape kan? malu la orang yang membaca kalau ade kaitan kang. hihihi.

okay back to topic. aku rasa korang - korang yang ade team kesayangan masih terselamat untuk ke suku akhir mesti excited gila kannn? yela team kesayangan tuuu. aku? mestilah dengan Espana aku. sebab ape? sebab Spain best ! player - player takde scandal. boleh kata hebat la. keeper tua je bagi. eh Casillas tua ke? aku rase tua sebab main dengan Spain dah bape lame tuuu. bagi la can kat Valdes ke Reina ke Almunia ke. okay - okay. bukan post pasal Casillas. ntahla ek. aku bukan tengok World Best Player pon. dalam team tu takde Messi pon. takde Rooney. takde Ronaldo. hanya Villa dan Torres yang macam takut - takut tengok bola. hampeh punya Torres. macam kayu even aku lebih kayu dari die.

>nak sokong England? takbest even ade Rooney. sebab England tak kuat mane even ade ramai player best. bukti? takyah jauh, suku pon tak lepas. nasib baik aku tak sokong England. meh tatap player England -


nah korang. tatap la player England kesayangan ni. ouh rakan blog saya, Miss Ezzati Hamid sokong England kan haritu? kasihan England yang konon - konon star dah balik. byebye England ! tapi okay lagi la dari mantan pemenang World Cup 2006 kan. group pon tak lepas. ouhhh lupa tu team tua.

nak tengok ke team tua tu? okayla atas permintaan ramai. nah -


oppsss terlebih sudahhh. ermmm selain tu, team favourite hunny pon tak layak g suku. sebab kalah dengan team Spain aku. die bukan minat Portugal pon, minat kat bintang Portugal tu je, si Ronaldo. die tak kesah sangat team tu menang ke kalah. ade ke macam tu? takpelah, sukati. nah team Portugal-

>team ni sangat menakutkan aku. sebab diorang main counter-attack. laju gila bapak punya main. masa lawan Spain haritu memang aku cuak dengan team ni. tapi nasib baik diorang kalah. haha takde luck nak wat camne kan? kalah kena balik. menang dapat stay. papepon si Pepe tu dah berambut. ape kehal nye la dgn mamat tu. azam baru kot. hahaha.

okay dan lagi, team Germany. haha. best ke tak? aku rase team ni best jugak. sebabnye semua player ade bakat sendiri macam Spain. agak menakutkan jugaklah. tapi aku harap sangat Argentina dapat kalahkan team ni. sebab aku lagi minat tengok Argentina main dari Germany. Argentina macam takde kuasa sangat tapi boleh menang bergaya setiap perlawanan. sebabnya taknak kalah dengan Miss Affizza. die fanatik Germany. tak caye g blog die tu. baru je cite pasal Germany die. eleyyy ingat bley g jauh la tu? jangan harappp dengan adanya team Spain aku. nak tengok Spain? layan~

>ni haaaaa. hero muda. takdela yek - yek sangat kan? bukan team tua. campur - campur. bukan team bajet power. bukan team ayam. tapi team hebat ! hahaha. ancaman lepas ni, Paraguay dan mungkin Brazil kalau Belanda kalah dengan Brazil. hope dapat g final World Cup 2010. La Viva Espana !!

No comments: