04 November 2010

Peperiksaan Ditunda

tanpa ucap selamat.

aku nak marah ni. gile punye nak marah. tak pernah aku rasa sebengang ni.

KENAPA MESTI TUKAR TARIKH PAPER FINAL?????

la-ha-bau punye pengurusan. sabar? hotak ahh sabar. pegi main jauh jauh sama itu sabar. dahla final lambat, boleh pulak die main tunda tunda. ingat aku ni tunggul duduk sini free makan tanggung berak cangkung? ingat mak abah aku duduk rumah cop & sain duit pastu bank in kat aku? haram jadah.

dahla konvo tunda, kesian kat abang abang dengan kakak kakak senior yang terpaksa mengharung musim tengkujuh. memang la qada' & qadar tapi kalau selalu konvo buat awal tapi kali ni buat lewat, apekejadahnye tu? tak ke mencari pasal tu namenye.

ni paper final pulak tunda. aku tertanya tanya apakah sebabnya. mungkinkah gudang paper masuk air? hanyut? ataupun konspirasi?

sekarang, aku pikir nak balik. tu je.



epin kate - aku terase nak maki maki je.


7 comments:

Daffien88 said...

sabor sabor ipin....saborr

MOFASAD said...

fikirkan kebaikan tuk semua orang

Ariffin Janal said...

afan : baik

mofasad : mungkin

Myzatul FarahinSatimin said...

ak pon mula2 nk marah beb... x mahu hbs paper lmbat sgt... huhu
tp bile d pk2... maybe pihak pengurusan kesian dgn family2 yg mungkin ade mslh banjir.. or ape2 la..maybe ade mslh2 len yg kite sndri xtaw..
ape2 pon skg ak maw honeymoon semula..tutup buku kejap..hehehe

affizza said...

bila pper abis ni??

Ariffin Janal said...

my : honeymoon dlm kerisauan bukanlah pilihan utama aku. lebih baik abeskan paper awal dr azab menunggu.

fiza : 14dis last final exam

cik ctnurulaienz said...

hurm2...jalan utama ditutup kowt epin.. cmne org lua nak masuk..
kita pon terperangkap dalam nie..

xley nak salahkan sesiapa..

bencana alam bukan keja kita..
think positive sudah...

bijak pandai ada berpesan:
"puncak kebodohan orang yang bijaksana adalah apabila mereka sedang marah"

so,, sabar yer epin...;)