27 December 2009

Last Check


harini aku menyiapkan barang2 utk pulang ke kampus kesayangan. haha bodek. baju,kelengkapan, pakaian yg kecik2 dh siap dimasukkan. yg tggl hanyalah lappy yg temankan aku smpai sok ptg,then barulah dia masuk dlm beg. habis dh sebulan aku cuti utk sem3. aku blk u kang dh sem4.dh dkt 2 thn sey aku dok kt utara tuh tp loghat2 utara still takdengar,haha. member2 hunny kutuk aku, siap pesan, "hang pesan kat marka hang tu,blajaq ckp loghat kedah naa, dok tmpt org tak reti blajaq" tu la ayat yg aku ingat,haha. nak wat camne cik puan, lidah sy keras tp sy still ley phm dak2 kedah ckp, just tidak dipraktikkan. sorii naaaaa~

siang ni aku seperti biasa meneruskan 'rutin takde paedah'. dok ngadap lappy jek,takpon tgk tv,abestu nk wat ape? tp takdelah kejam sgt,aku tlg jgkla wat keje rumah,ampai kain,tlg mak aku msk. nk kua pulus yilek. ptg td tbe2 unknown number masuk bg mesej, 'ipin. nk lepak same x. quchai ni. skang kt nc lemak world'. aku tgk jam,dah kul 6.30 ptg sgt tuh. aku pon memberi respon negatif. sori cai,bkn tanak kua tp ptg sgtla,lgpon takde pulus. mmg sangat tringin nk lepak dgn korang,cuti lain kali eyh?? heheee~

pas magrib td aku dgn adik2 aku kua jenjalan bando bertujuan carik barang keperluan yg diperlukan oleh pemerlu. kalo takde mBF mmg tak dpt. g kluang mall, dpt skit,takpuas ati g kluang perit plak. jenjalan sambil dipow adik2 yg nak mcm2,layan. blh plak an aku dr kluang mall bwk kete tak bukak lampu,patotla asyik kne usha panas juga dipandang badi. dlm hati aku kutuk2 apsal nk tgk lain mcm. ayoyooo. sori ea warga kluang atas kesilapan tak disedari. bandar terang sangat, watpe nk bzr lampu,ye x? ahahaha~

sok ari terakhir aku kt uma sblm mula sem baru. haih,cepat plak masa,tula cabul sgt mulut mtk cepat naik sem. member2 aku ade yg dh blk u,sian korang kne blk awl2. ish3. takpe,ari isnin korang ley lepas rindu kat aku, aku tawu korang mesti rindu gilak kt aku. ahahaha. statement pasan.

arini less msj ngan hunny,die bz gile sbb ade kenduri kawen. sbr ea yunk? nti blk jhr rilek puas2 keyh?

-epin-

No comments: