24 December 2009

Sintok


geng padang besar

salam sejahtera..
haih tggl bape ari jek lg aku nk blk u,tbe2 rase cam tak sabar gilak la plak. sbbnye otak aku dh keras dan mulai retak sikit2 akibat pemerapan dan suhu yg berbeda di dlm rumah. utk mencairkan semula adalah dengan kuar rumah larr. isnin depan aku berada ditempat asing yg jauh dr rumah,seronok !! uum ! aku datang ! haha~

malam tadi aku meneruskan rutin berfaedah yg lagi menyihatkan badan dengan berfutsal, 2 jam aku layan futsal. idea gila2 secara tiba2 yg dicadangkan oleh rakan2 yg join. aku pon layanlah, puas ati beb ! lepas geram wa cakap lu main lama2. 10hengget kuar pon berbaloi2, penat tak hengat la sng kate. dapat la menyumbat beberapa butir gol secara tidak dirancang dan tak disengajakan. ole sedas due keatas org lain dan juga terkena diri sendiri. thanx friends sbb ajak aku main, kalo ade lg sekali aku nak main lg, tak puas beb ! geram membuak2, ati tgh membeku skang nih, mmg nak menyepak saje. haha.

selain aktiviti berfutsal tu aku takde rutin lain selain ngadap lappy. lappy la kawan aku. nak kua siang2 fulus yilek,lgpon watpe,tade faedah,baik aku save wat main futsal. alang2 bazir,berbaloi la jugak ann?
lappy aku boleh la jugak wat aku tenang.

barang2 aku dh start pack (smbl tgk kt beg yg dh berisi baju sikit),ade lg la selai due yg masih digunakan kat rumah. check duit pt tak masok lg, kalo dh masuk tak lekat bontot aku kt rumah, mesti merayap mencari barang keperluan utk pulang. bile ko nk masuk wahai cik pt? boleh layan futsal barang 2/3 jam,haha. gile. takpon carik baju kt kluang nih sbb aku dh kurang baju utk dibuat berjalan, takkan nak bantai baju projek kolej? gile tak cool ! haha. kalo smpai aku gerak ke sintok tak masuk pt lg terpaksa la aku layan padang besar carik baju. geng padang besar, jom bermerayapan !

now aku still ber'counting' utk pulang. hunny berjalan sakan, die beli mcm2 utk aku, seronoknye !! thanx sayang~

-epin-

2 comments:

izzati hamid said...

taun neyh pastikan sy ekut !!!
hahaha ~~~

Ariffin Janal said...

hahaha
buleh2..
akan dimasukkan dalam list..