22 December 2009

Ouh Rindu~

Futsal F5 biru

sisa2 cuti aku yg tinggal seminggu ni dihabiskan bersama rakan2 yg mmg susah gilak nak jumpe. bermula dengan aktiviti 'ngeteh' smbl menonton siaran live rancangan sepak bola, konvoi ke majlis kawen2 kat umah pasek, main futsal, dan rancangan yg akan dirangka kelak. pastu kenalah balik u yg berada di hujung ceruk tanah malaya ni yaitu sempadan siam. nasib la labu. member2 ade yg berangkat pulang ke pangkuan canselor masing2 n ade yg bulan depan. awalnye kena balik. kena ke balik? takyah ley tak?


tak puas ouh nak jumpe hunny. cuti ni jumpe 2kali,sgt bermakna. dh naik sem nti tntu2 die jaoh dr pandangan mata. tp takpelah,adatla tu,nak berkepit sentiasa pon takley, mengundang gejala negatif. isk3. nak jumpe die cuti bulan 6 karang. adoyaii ~ tak kasihankah?

sem dpn tntu2 byk projek menanti, naik2 ade meeting projek kolej yg lom setel. pastu kena g camping selama seminggu yakni sekaligus mengambil,merembat,mencurik, cuti midsem aku yg selama seminggu jugak. aku jugak kena setel tuh. ouh incik pensyarah, ley tak consider sikit? nak berlama bertapa berbuatpe? sikit2 dhla, wat cukup syarat KLK jek pon.itu lah saje cuti aku sem dpn kalau cuti itu bertindih dgn Gong Xi Fa Cai. tidak !!! otakku mulai beku memikirkannya even belum mula sem. ya ALLAH, percepatkanlah masa sem dpn,biar tak terasa peritnya menunggu abes sem yg tak habis2.

ape plan esok ye? tdow tak bgn2? merayap tak balik2? on9 tak sudah2? ish ! cepatnya tggl smggu nak kne blk. takley ke incik canselor tu bg cuti lebih sikit, nak raya jumaat ni,ksian penganut kristian. bukan aku sambut tp aku consider,kn 1malaysia (padahal sendiri yg nak cuti). dok umah ni aku ngabiskan masa ngadap lappy, photoscaping, fesbuking, blogging, games. muak plak. nak keje alang2, ade sebulan jek.

ouh sayang,rindukanmu. u kat mana sekarang hunny? heheee~

-epin-

No comments: