03 January 2010

Serious Week


minggu clas dh mula, kena serious. takley malas2. tapi. aku tetap dgn kadar kemalasan yg sama. start clas cam malas jek. pegi tetap pegi. tp semangat yg pemalas. ade lect yg tak berapa oke. tu yg takde semangat. sungguh bias aku ni. haha. takpela, kena gak la teruskan perjuangan, kate nak A's. 5subjek 1sem, boleh la tu. si lecturer kat bilik adddrop tu la tak add subjek yg aku nak aritu. dengki sungguh. so aku kena kayuh pelan2 sem ni dan kayuh laju2 sem2 akan datang. haih~

semalam pegi ko-k, meeting pasal camping. hari first dh bincang pasal camping, tak best betul. betul seperti yg dijangka, sepanjang cuti raya cina yakni cuti mid sem aku, perlu dihabiskan utk bercamping. seminggu takde ksian2. dh bincang dgn Dr. Nazri pon takde consider lg, tetap kena seminggu utk cukup syarat manikkayu 3&4 katanya ditambah dgn khidmat masyarakat sehari. pusat ko-k pon pelik sbb group ktorang la camping paling lama antara banyak2 group. kalo ikut syarat nak grad ko-k, 3 hari dh cukup. takpelah, agi idup agi ngelaban. 1sem tak jumpe family, tak jumpe chenta.

lepas ni aku ade clas kul 12.30. clas smpai kul 5 kang. mandi pon tak lagi ni, bangun2 terus ngadap lappy sbb nk tgk file aku download malam tadi. dh siap download cite Alvin & The Chipmunks The Squekquel. nti malam ley layan buat maraton. haha. hunny baru sampai maktab pagi2 buta tadi, laju gila driver bas tu drive. nak kena maki ngan aku ke ape. takpela, yg penting selamat sampai. alhamdulillah~

-epin-

No comments: