08 February 2010

Dikejar Keserabutan


sumpah aku nga serabut sekarang ni. tak tipu punya. macam2 rasa ada, nak marah, nak jerit. last2 bukak blog jela. ape yg aku serabutkan? haha, macam biaselah, dunia mahasiswa. lambakkan kerja buat aku serabut nak pikir mana nak buat. assignment, midsem, KLK, cuti, rehat. tak seimbang gaya hidup aku sekarang ni. pasal assignment ley plak dh siap 4page kerja, tibe2 terpangkah dan lupe save. terbaik wokkkk ! macam itu batu jatuh atas kepala juga. nasib baik tak susah keje tu. buat balik. ade mcm2 kerja, nak ape? aku listkan. kt desktop lappy byk sticky notes pasal keje. sampai cam serabut je. keje group, individu and midsem. ade yg ade due date, yg buat serabut keje takde due date. kena buat awal even tak tau due date, tak ke susah camtu? haishhhh~

KLK plak. doc aku mmg terbaik wookkkkk ! sayang gila babashhhh kt dia. sangat paham kami sbg student yg tak cukup cuti, die bg bercuti kt hutan seminggu. sorilah, aku bukan pengakap-ian sejati so aku tak paham hidup seorang pengakap. sign in as cukup syarat ko-k. macam2 nak kena ready. minggu depan campingnya. esok kena ikut dak2 ni keluar carik barang. ikut jela labuuu. pastu kemas harta utk bercamping. aku ada kejutan, nantikan kejutan aku wahai blogreaders sekalian.

ouh ya. aku takde cuti. camana ye? patut tak aku bgtau doc yg cuti tu bukan die punye? sbb lecturer lain pon ade keje nak kena bg. kalo madah kena concerntrate kt die pe cer? hunny, maafkan i kalo tak dpt balik cuti ni. kita sambut raya cina tahun depan ea? kita dating bulan 6 kang sambut besday u ngan i same2 cam biase k?even besday i 3 bulan awal. lepas cuti midsem ni agak lega hati aku sbb byk keje dh lepas. aku cuma mampu berdoa agar aku dapat lalui cuti midsem ni cepat. tak tahan !!

-epin-

2 comments:

izzati hamid said...

chaiyyokk3 epin ..!!
rilex k .. sminggu tuh xlame ...
smpat laa eza tgk wayang bbrp kali ... huhuhu

epinmiera said...

hahahaha iskkk!! siot la eza..
takpe2,nti ade kejutan besar~