21 February 2010

Last Day

seminggu dok umah tapi aku jarang update blog aku, 2 3 hari sekali je aku update. tu sbb aku malas nak update gune kom umah. lagipun aku takde topik nak berbual la. just i miss my hunny very very much. kames lepas kitorang kuar jenjalan kat bandar kluang. merayap sambil bawak dia yang tak pernah jalan di kluang. first time. g kluang mall, kluang parade, celcom centre. 2 bulan tak jumpe die, pasni tambah lagi 3 bulan baru ley jumpe. lame siot ! iskkk~

aku bawak die g tuka simkad 3G, senang nak berborak sambil tatap muke. dh lame aku rancang nak tuka simkad die, tapi aku takde ic die, tu yg terbantut nak tuka. die dok jb pon tak tau celcom center kat mane, lagipun susah nak keluar so terpaksa la aku bawak and kebetulan ade kat kluang mmg cantekla tu. kitorang makan piza, tengok wayang, jalan2. agak bosan sebab die sekejap je kat sini so takde aktiviti menarik ditambah pula kat kluang ni takde sgt tempat best.

balik je terus nak 3G, semangat betul. tapi takley sbb taktau setting. lame2 oke gak then terus rajin ber3G sampai sekarang. ape aku cite pon aku taktau, tapi yang penting aku rindu sangat kat die, hope die bace blog aku nih. now die dh balik kelantan, esok aku balik kedah, lepas ni kami meneruskan kehidupan kamu sbg student seperti sedia kala. miss u hunn. raya karang balik sesama ea??hihihi~


- epin -

No comments: