19 February 2010

Ragam Manusia

macam macam ragam aku dapat tengok bile ade kat kluang tercinta ni. dah lame tak mengamati perlakuan orang orang kluang. yela, sejak melepak kat utara, nak balik kluang sikit punye payah sampaikan terpaksa tunggu cuti tahunan baru boleh balik. maklumlah orang bekerja. hahahaha. bajet siot epin nih ! tapi serious weh aku rindu keadaan kat sini. dok kat utara tu bukan boleh harap aku ley kuar selalu melepak di mall terkemuka. bantai lepak kat u dan mengadap mamat mamat sama saban hari saban waktu saban minit saban detik. bosan kott ! rindu tengok budak budak tak cukup umur merayap, kakak kakak dan abang abang berdating serta pakcik dan makcik membeli belah.

sikit sikit boleh lah hilangkan serabut di kepala akibat himpitan kerja yang datang tak diundang. even balik rumah ni pun aku kena buat kerja yang masih tertangguh. tapi aku cuba melupakan seketika dan menghayati sisa sisa cuti aku sebaiknya. balik hari isnin, so lepak la puas puas kat kluang nih. kawan kawan, jaga u elok elok taw. dah takde sape lagi nak ajak aku main futsal kat sini, so takbest ! hahaha. tengok gambar camping aritu kat page member aku, rindu la seyy. nak g camping lagi !! waaaaaa~

kat rumah bosan, takde lappy. again ! aku sebut lappy jek kalo wat post. then? nak cakap ape kan, dh rindu kat lappy,nak wat camne. takpe, sabar2. dah start kemas baju sikit sebab takut tertinggal kang, dhla rumah sikit punye dekat kannnn. kalo tertinggal tak cukup barang la aku kat sane. sok ape plan? ade cadangan takk? ade sape sape nak ajak aku kuar? kalo ade, jom kite melepak,teman aku abeskan cuti. call aku dulu key. tu pon kalo ade lagi member kat kluang nih, rasenye ramai yang dah blah balik u. waaaaa ! sorang sorang lagi !!

p/s : tersentuh dengar khutbah tadi. tade lagi disebut sultan iskandar dalam khutbah kedua, tapi sultan ibrahim. semoga roh almarhum dicucuri rahmat.

- epin -

2 comments:

izzati hamid said...

epin! sy nak ajak awk kua ..
lalala~~

epin said...

hahahaha msj dulu la dak sengal !!