01 March 2010

Penemuan Menarik

sedang aku bosan2 ngadap assignment yang memeningkan kepala, aku tertengok gambar menggelikan kat facebook ditag kepada salah seorang rakanku. sumpah geli sial ! tak tipu punya, meremang bulu roma tengok. rasa cam nak garu2 pon ade gak. tapi aku tau tu cuma gambar edit photoshop. even camtu pon aku tetap geli, diorang ni takde keje lain ke edit benda merepek, edit la bagi seni sikit yang lawa2, ni gambar amoi lawa die buat macam ade penyakit kulit. erghhhh ! aku taip post ni pon terbayang amoi tu berpenyakit kulit satu badan. geli gila !

sambil tu berbual dengan member aku pasal benda ni, die kate memang ade benda camtu tapi tak macam gambar tu la. aku search la kat youtube nak tengok video yang diperkatakan tu. dapat la tengok 2 video yang menarik hati aku nak tengok. perghhhh ! masyaallah. ade jugak benda ni terjadi kat dunia ek? sebab tu aku tak tau, benda ni tak penah terjadi kat malaysia sebab pendatang penyakitnya hanya terdapat di luar negara. limited edition punye. so kalo nak melancong pasni jangan g tempat bukan2. kang kena camtu nak carik doktor mana kat malaysia ni yang reti, sume tak penah jumpe keadaan ni.

nah aku sertakan 2 video terbaik tu. enjoy~





- epin -

3 comments:

izzati hamid said...

ee slekeh tol laa dy ni ~

Anonymous said...

eeee...yekkkkk!!!!


-ada-

Ariffin Janal said...

eza : hahahahaha

ada : eee,takmoh muntah kt blog aku yg cantek ni~