28 March 2010

Pesawat Terhempas di UUM

tutup lampu woiiii ! hahaha syok doh menjerit terpekik terlolong cam kena sawan. eh sorry lupe nak ucap selamat *walhal selama ni aku tak penah wat pon* hai all ! how r u guys rite now? i hope u all enjoy my entry oke. hahaha geli gile. nak tau pasal ape aku jerit? pasal earth hour. tapi serious meriah kolej aku sebentar tadi, semua macam prihatin la sangat kan padahal suke nak menjerit je. blok lawan blok plak tu. budak perempuan kagum dengan keprihatinan kami. terima kasih, kami memang prihatin. ingat mengingati. korang buat taakkkkk? kalo buat, sumpah aku kagum tapi kalo tak buat memang tak sayang bumi dohhh.

hahaha takdelah, even tak banyak mengubah pon support la sikit, nampak sikit kita sayang bumi kannnn? sejam je kotttt. takkan satu bilik hilang sebab sejam bergelap, takkan nyamuk satu kontena singgah ngeteh or minom minom kat bilik, takkan sesat kat bilik sendiri. kan bley, duduk diam istighfar doakan keselamatan bumi. alhamdulillahhhhh~

tutup pasal tu, ni aku nak habaq pasai topik utama entry ni. korang tau kann? aritu kann? ade kann? eh berapa banyak kannn daaa. sikit sikit sudahhh, letih pembaca. oke serious sikit. hari khamis, 25 mac bersamaan besday aku *asek asek mention pasal besday mamat ni laaa* ade kapal terhempas kat uum ni. cemana tah aku tak tau. yang aku tau masa tu aku still tdow disebabkan takde kelas pagi tu. biasa la budak u, takde kelas pagi mesti terbabas punye.

tdow syok syok tetibe ade helikopter wat kecoh, jadi aku bangunlah gagahkan diri. bangun ngadap laptop sambil mamai mamai. eh epin kau cerita ape ni? pembaca dah nak blah tuu. oke oke !! yang penting memang sangat tragis eksiden tersebut. buat persembahan pembukaan ekspo konvo tibe tibe hilang kawalan lalu terhempas dalam dusun rambutan penghujung laluan B. pilot yang memandu bukan pilot yang sepatutnya dalam tentatif, maka pilot asal berkenaan pastinya sangat berasa lega serta terkilan. lega kerana terlepas dan terkilan kerana orang lain menjadi mangsa.

aku sertakan sekali video yang aku dapat dari beberapa budak menunjukkan saat saat pesawat malang itu terhempas. diberitahu mangsa tercampak keluar dari pesawat, itu lebih selamat dari hangus terbakar dalam pesawat. serta sedekahkan al-fatihah kepada roh arwah semoga ditempatkan bersama orang orang berimannn~





- epin -

2 comments:

E L L A said...

uuuuu siyes menakotkan ,

izzati hamid said...

trauma ,, huk3 ...