01 April 2010

April Fool??

first try using photoshop

apekah itu? dulu dulu masa sekolah, wat benda bodoh yang nampak menipu sikit, APRIL FOOL !! tapi dah lama aku tak dengar orang cakap camtu lagi. maybe disebabkan kematangan or maybe sebab malas nak layan benda benda kureng camtu. ouh, greetings ye *tertiru miss ada doink plak* selamat pagi bute kepada semua.

post untuk bulan 3 adalah sangat teruk, merosot dari bulan 1 dan bulan 2. ini kerana disebabkan because of terlalu sangat amat yang banyak kerja kerja akhir serta merupakan kebanyakan due date adalah pada waktu waktu ini. so saya telah berhempas pulas serta masih berhempas pulas bekerja menyiapkan kerja siang dan malam tanpa mengira waktu dan tempat. presentation sudah settle, tinggal oral speaking yang mungkin tidak terlalu membebankan. kerja group ade lagi 3 subjek. OB, autoCAD, dan pembuatan. semua due date dekat dekat, giler ke hape aku nak siapkan serentak. memang tak lah kannn. so aku buat sikit sikit. kerja group macam kerja individu, takley wat sikit sikit, kena buat penuh penuh.

event masih belum berjalan tapi kami sudah berlatih dengan gigih dan jayanya. 10 lagu untuk event pertama, ape ade hal. dinner blok je pon. ade lagi satu dinner blok serta dinner kolej. harap harap kami berlatih dengan cemerlang la ye serta memberi persembahan mantopppp !

ouh ya saya sudah explore photoshop sikit, agak susah sebab tak reti lagi. by the way memang cambest menda alah tu. aku harap dapat belajar dengan lebih elok. sape sape reti, tolong bagitau ape yang aku tak explore untuk mencantikkan lagi gambar edit aku. hihihi

- epin -

2 comments:

Fadhilah said...

sama la kita..ko bila stdy week?

Ariffin Janal said...

mggu lagi satu dh stdy week.. mggu dpn last clas tp cam dh takde classs~