20 March 2010

¡ ʞıןɐqɹǝʇ dıɐʇ ıʇǝɹ nɹɐq ɐʎɐs

ni adalah bakal guru.
aku jealous die dapat jadi cikgu dan aku tak dapat !

hebat kan i? boleh taip tulisan terbalik. ini adalah rahsia temurun so i takley nak bgtau u all pasal ni. sorry sangat k? hahaha geli jek. sebenarnya ini bukan rahsia lagi cuma aku yang agak ketinggalan baru reti nak buat sekian terima kasih.

eh eh jap ! belum tamat lagi post ni. masih ada cerita yang mahu diceritakan. tajuk post ni takde kaitan dengan cerita aku. sekadar hiasan. oke the main point of the story is about kenape saya tak tulis blog selama 7hari dari tarikh sebelum ini? ini gara gara tiada masa. takdak masa ! paham? hadoyyyyyy. banyak kerja. aku ni asek asek dengan kerja aku. penting sangat ke? post sebelum ni pon cite pasal kerja.

aku semakin kuat tidur. tak tau kenape. madah nak lelap mata je. tapi papepon tidur tu best. lalala~

kesian ada satu budak ni kena pergi PLKN. sape nama dia? terpaksa dirahsiakan atas sebab secret and confidential. semoga anda maintain seperti anda yang sekarang. kirim salam pada penghuni kem tu ye? and jangan lupa cerita kat aku pengalaman kau pegi plkn tu nantiiii. hahahahaha

hunny kat umah sekarang. minggu depan die wat SBE, still kat JB. jealous gila ! nak balik nak balik nak balik. ngelat dapat cuti 2minggu ! heshhhh !

last paper aku tengok dalam takwim peperiksaan adalah jatuh pada 30april2010. 4paper je final. taktau lagi pergi jambori ke takk. harap harap dapat pergi la, janganlah ade sebarang kesulitan. pastu balik nak kerja.

sekarang on the way nak siapkan segala macam tugasan yang perlu disubmit sebelum final. serabut lah aku camni, cepat cepat la final, tak tahan nak buat kerja tiap malam ni, kena pikir macam macam. plus dengan 2presentation. haihhh -__-".

ade event. 3 event. tapi tak konfem lagi sebab takde vokalis. band takde vokalis, kan ke pelik tu. dak kolej ni takde yang bersuara best dan sempoi ke? kalo ade contact gua ye. kite audition. tapi dinner jela, bkn grand mana pon.

aku nak balik kluang, melepak merayap mengedate memfutsal mencuti mengkeje. sume sume 'men' la senang kata. nak cuti sem !!!

yang penting sekarang ni aku sangat SERABUT !!!!!!!!!!!! hadoyyyyyyyy~

- epin -

3 comments:

umairah , said...

ek ehhhh, tang plkn tu aku terase gile. HAHAHA

Ariffin Janal said...

hahahaha aku br post kau dh komen?gile dasyat kau pny refleks siap blh terasa lagi tuhhh~

umairah , said...

mestilahhhhhhhhhhhhh. aku kan pantas. hahaha