05 June 2010

Dunia Epin

dear blog,

aku dah beli jeans Edwin tu ! rm84. puas hati ! lawa ! tu pon sebab nampak member pakai, macam lawa, aku tengok kat banyak - banyak tu tak lawa. senang kata, suruh orang pakai baru nampak. aku beli t-shirt gak. rm4.20. hahaha mahal siot, bukan senang nak dapat baju tu. beli jeans baru boleh beli baju. dapatlah merasa jeans Edwin yang memang aku target nak beli sebelum abes fair sale tu. berbaloi loan duit adik hahahaha.

ehhhh tadi kan, aku tengok follower aku. sudah 33 sey ! ramai tuhhhh tapi orang - orang yang aku kenal la. takde pon peminat luar. lambatnye nak ramai follower, dah 6 bulan blog aku ni tapi takde sambutan cam blog otai - otai pun. okay maybe lambat lagi tapi camne ek nak ade ramai follower yang sedia untuk membaca blog aku? aku kena tuka style penulisan ke? ermmmm any comment?

post aku dah 94 (termasuk yang ini), banyak tu. kiranya agak rajin la aku menaip even malas - malas aku ketuk - ketuk papan kekunci laptop aku ni. kadang - kadang bukan ade cite pon. aku taip ni pon sebab bosan, blog aku bukan advertise barang, bukan buat cerita kelakar. aku buat cerita pasal aku so takdelah idea sangat nak taip. dan takde jugak sape nak baca.

sekarang ni aku sedang rajin nak edit blog aku, kejap je dah bosan ngan template aku guna haritu. ni nak tukar lagi, so Cik Huda Luna Hussin Al-Sagoff, bila nak ajar buat kotak - kotak sempadan dalam blog aku ni? serta kenapa aku takley letak gambar kat header? dulu boleh je, ada cara lain tak?

p/s : minggu ni last kerja. tunggu gaji pastu nak jalan - jalan. chenta, bile boleh date? jum ! rindu nih ~


- epin -

No comments: