19 June 2010

Program Skor A (gambar)

okay ini satu kesalahan. lambat update gambar program haritu. maaf ye wahai blog-walkers & blog-reaaders ku sekalian. aku busy lepas balik dari program tu. jalan - jalan, dating dan lain - lain hal. tapi ni aku ade time nak upload so aku rase baik cepat - cepat. kang dah basi takde sape nak tatap. ye tak? ni just sebahagian daripada lambakan gambar yang ada. tapi aku tak susun, bia bersepah je hehehe. layan~~~


okay. aku pantang tengok kamera.

rutin tiap pagi. poco-poco

ni adalah pemenang.
dari kiri SPM 3,2,1 dan PMR 1,2,3

malam kedua. BBQ !

setting kamera. mestilah tak lepas peluang ! peace.

barisan mentor & protege Program Skor A musim pertama.

majlis penutup. mentor - mentor

majlis penutup. protege - protege

group kami. dari kiri narissa, epin, ieba, sheera, dila, amirul.

modul yang digunakan

bagus kan aku?

kurang seorang ahli


p/s : aku bagi link page - page FB yang ade banyak lagi gambar program.




- epin -

No comments: