04 July 2010

Berbual

hola amigos ! eh terlalut plak. maklumlah Spain layak ke semi-final tu. fuhhh lega beb ! dugaan aku. dahla takde live. tau result je. nasib baik menang ! go David Villa ! kau memang penyelamat setiap game. nak harap Torres? baik jangan. kaku je atas padang. lagi - lagi masa lawan Portugal haritu. masukkan Llorente lagi bagus kot ! lawan lepas ni Germany. taktau nasib Spain camne. pasrah jela kalau prestasi diorang tu tak meningkat. haihhhhh (_ _")m

World Cup memang high quality. tak tengok rugi sebab 4tahun sekali. macam - macam ragam player dapat tengok. bak kate adik aku, bola sepak tempatan macam budak - budak main. mase tu die 5 tahun. 5 tahun okay ! dah reti cakap camtu. nak marah tak patut, sebab macam masuk akal tapi nak ketawa tak sampai hati sebab player Malaysia menangis guling - guling plak. ditelan kenyang sorang, tak telan sape yang nak makan, camtula lebih kurang peribahasanya. tinggal 4 match je World Cup 2010 ni. harap - harap final team best la kan?

okay blog aku dah kastermaiz, dalam erti kate lain, dah lawa. hahaha. lawa tak? lawa tak? sila kate lawa. kalau tak, sila blah sekarang. aku tak suke orang jujur sangat. huhu. penat seyyy. amek mase beberapa hari untuk memahamkan segalanya. aku ingat, aku macam salah course la. ermmm, takpe. belajar benda lain, buat benda lain. tak salah. banyak ilmu. tak gitu? sila setuju ya ! kalau setuju, kasi jatuh lu punya kapla ! haaaa camtu~

ade ape - ape idea lain? sila bagi dengan ikhlas. tambah baik, tolak kurang. serta rajin - rajin melawat blog saye ni ye? serta meninggalkan kesan. kesan ape? faham - fahamlah anda. saye rajin berjalan antara blog - blog tapi saye jarang tinggalkan kesan kecuali jika post itu benar - benar seronok atau menarik hati saye. kalau tak, takkanla saye letak link blog anda sekalian di blog saye. kan? maka tahniah pada anda :)

epin kate - camne nak jadi blog yang popular? camne nak publisiti? ermmmmm~


No comments: