19 August 2010

Transform !


weh korang ! aku nak tanye pendapat ni. aku nak tukar layout lagi laaa. dah bosan ni tengok HITAM je belog aku ni haaa. tu pon sebab hunny mintak tukar layout belog die sebab dah bosan, so aku pon automatik terpikir sejenak, 'a ah laaa, bosan lame - lame tengok layout aku ni'. so soalannya, ape aku kena tuka kat belog ni bagi menarik? ajar la aku edit header gune photoshop ! sape - sape reti please.



epin kate - aku tau takde sape bace pon belog aku ni, tapi sape - sape yang terbaca sila bagi pandangan. jutaan terima kasihhhh ! :)

3 comments:

miss eyza said...

g i l a !

Huda Luna said...

tuka pink hahhahaha

epin jenal said...

eza : sadap.

huda : aishhh sifu, takkan pink. -__-"