16 August 2010

The Ungrateful Person


aku dapat tau pasal post ni kat OH! Tidak. kalau aku jadi die, aku takkan tercelupar macam tu sekali. komen yang kalau kite baca pon sangat menyakitkan hati apatah lagi Allah sebagai tuhannya. tapi Allah maha pengampun. wallahualam.

dia berani letak status Islam kat facebooknya tapi die menganggap berpuasa sebagai paksaan. deyyyy molakkk ! lu puasa sehari je pon tak tahan ape? 12jam je pon. tahi la kau budak. tahi jugak kat member kau tu. mempermainkan rukun Islam tau tak? baik kau cepat taubat ataupun bunuh diri dari terus berdosa.


epin kate - budak sekarang tak sekolah agama ke? suruh makbapak pindah Johor dapat sekolah agama puas - puas.

2 comments:

affizza said...

huhu. ade2 je skg ni. sjk2 ade yg jd femes tyme sultan johor mangkat awal thn ari2, skg ni sume mengikut lgkh. ade je yg nk di celuparkan..huhu

pinkaholic miera said...

aish, tu golongan ape tu ?
nak jadi macam Qarun ke?
jgn sampai ditimbuskan Allah macam Qarun sudah ..