21 September 2010

Kencing Menangis (versi lucah sikit)


masa match Manchester United vs Liverpool haritu, aku tak lepas peluang tengok. pakai smart smart, sembur perfume sikit, tengok rambut style ke tak. dah yakin aku akan jadi mamat paling smart, terus keluar. pastu tengok luar hujan plak. masuk balik, tukar baju paling selekeh pastu terus pergi bilik tv. tengok dengan jantan jantan watpe nak smart smart.

tengah syok tengok ulangan Berbatov jaring gol tibe tibe ramai la pulak yang masuk bilik tv. pastu ade apek ni selambe badak kat zoo je diri depan aku. what the fishermens friend !! badan lawa takpe gak, sambil tengok bola boleh jugak aku mintak resepi kejayaan dapat bentuk badan menawan. ni perot bak kata kekasih aku, kencing menangis. ape punye frasa la kau buat hah budak.

ape tu kencing menangis?

istilah ni dah lama kitorang gunekan tu yang aku menjaga betul biar tak terlebih makan. taknak kena kutuk sama itu budak laaa. aku taktau la korang tau ke tak istilah ni tapi aku bagitau je untuk yang tak tau.

haaa mai sini ceq nak habaq. kencing menangis ni istilah untuk lelaki je. gejala ni waktu biasa biasa takde sape perasan tapi time nak kencing je. perkara terjadi apabila perut lebih terkedepan melebih lebih daripada anus anda atau istilah mudahnya bro roy (boroi).

ni aku syak dah tahap melalak time kencing.


haaaa mane tak nangis, time nak kencing nampak perut je lebih dari anus sendiri, tak nampak anus, so taktau nak hala ke mana la. ye tak? logik tak kalau menangis? atau korang yang boroi boroi ni buat buat cool setiap masa ataupun korang sendiri pun tak perasan, main lepas je. patutlah hancing semacam toilet lelaki.

tapi bagi yang bukan roi, korang kencinglah dengan mudah sebab anda boleh menghalakan sesuka hati anus anda itu atau ayat yang aku cipta, kencing bangga. hahaha. lucah pin oiiiiii. okay sorry blog walkers.

bagi pompuan pulak takde masalah. roi ke tak ke still takde effect. so korang yang perempuan ni jangan risau pasal diri korang tapi risaukan pasal diri kawan lelaki, scandal, pakwe, tunang, ataupun bakal laki anda atau takut korang pulak yang menangis disebabkan diorang. kalau dah kawen lain cite okay. suami roy tu kejadian selepas kahwin.

so guys. jangan bagi bakal bini korang menangis meratap nasib diorang. bukan diorang bernasib malang sebab diri diorang, tapi diorang malang sebab korang. kawal lah pemakanan anda dan kurangkan diameter perut anda. akhir kata, kencinglah dengan bangga !


epin kate - aku kategori ape ek? hurmmmm.

*pantang ade perkataan lucah, laju je korang nak baca. huh!

No comments: