21 December 2010

Stylish Blogger Award (Tag Version 3)









morning guys !



hey chill lah. ape moody pagi pagi ni. okay aku nak buat entry pasal diri aku yang telah ditag oleh Cik Myzatul Farahin dengan jayanya. so aku kena buat. kalau tak, die tacing ugut taknak tegur aku selama baki 2 semester kat UUM serta denda belanja makan malam setiap weekend kat DPP YAB yang tak best. okay semua tu tipu.


mai, aku dah buat, jangan tacing dengan aku okay?


arahan arahannya :

1 -Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender.
2 - Share 8 facts about yourself.
3 -Give this award to the others blogger who deserve it.



Jawapan :

1. special thanks to Cik Myzatul Farahin sebab tag aku dan bagi aku award ni even aku rase takde kelayakan. blog aku tak stylish mane pun. simple je kot.



2. 8 fakta tentang aku

1. Loyar Buruk - ini adalah kegemaran aku. nasib lah sape yang dah kena dengan keloyaran aku ni. ade yang dah lali dan ada yang masih tak biasa serta sakit hati. tapi kalau Hunny, die dah kental.

2. Penyabar - aku taktau ni betul ke tak pasal aku. tapi aku perasan aku ni mudah sangat sabar. tak mudah nak ikut perasaan. payahlah emosi emosi sangat ni, penat.

3. Muzik - aku suka main alatan muzik, kompang, gitar, drum serta apa apa yang takde kaitan dengan tiup tiup.

4. Tidur - tidur is best ! tapi takdelah suke sangat sebenarnya. kalau panas memacak kepala, aku tak tidur kecuali penat yang maha amat dasyat sangat.

5. Makan - Yup !! thats totally me. aku sangat suka makan. sekali makan tak sah kalau makan tak habis. sikit ke banyak ke dalam pinggan, aku bedal sampai licin. dan jarang memilih tak sedap kecuali kalau betul betul tak sedap, aku tolak.

6. Penyakat - penyakat dan loyar buruk benda lain. tapi persamaan dia, due due ada pada aku. aku suke sakat orang. sampai kadang kadang orang tu menyirap kena sakat ngan aku. tapi aku tak suke kena sakat. sebab aku tau tak best. orang yang selalu jadi mangsa, Hunny jugak :)

7. Pembersih & pengemas - lelaki biasa letak barang ikut suka hati je kan? tapi aku tak bape suke, nanti sesat nak carik balik. tapi kalau banding dengan pompuan, mungkin aku tak berapa pengemas la sebab tak terlalu teliti tapi bukan bermaksud asal boleh.


8. I'm Not A Smoker ! - ramai yang bertanggapan aku adalah perokok masa baru kenal. salah der, aku bukanlah seorang perokok. maaf ye.



c) 8 orang pilihan hati




epin kate - jangan bace post ni je. bace post bawah sekali. 1 hari buat sampai 2 post --"



11 comments:

Anonymous said...

ahahhaa....
eh tp btol la..1st time klu org tgk ko mst org akn ckp ko maybe smoker.. tp ak taw ko x... alhamdulillah..

Ariffin Janal said...

hahaha kan? aku pelik ouh !

KakD said...

ooo bagusnyer lelaki pengemas nih hihihi. bagus bagus merokok tak baek untuk kesihatan hehehehe

Ariffin Janal said...

hahaha yuppp :)

little ain said...

rasanye seminggu ni update entry dengan tag je ehhh. grrrrr!

Ariffin Janal said...

ain : tau takpe !!! penat wooo!!!

Fatin Rahmat said...

suka no.8 tu! jarang kot jumpe lelaki yg tak smoking. huhu

aida saharudin said...

grr saya bukan pilihan hati X(
haha kidding2 ja

Ariffin Janal said...

fatin : ni dah jumpe.


aida : haha lain kali ye

pinkaholic miera said...

hah, yek la. memang aku jelaa yg best kena sakat, best diloyarkan kan? nasib baik aku tak tawu karate. kalau tak kompem dah patah riuk kau agaknye. hahaha.

Ariffin Janal said...

<3 : hahaha jgnla karate i, tak sian i ke?