05 May 2011

Seliparlour








gua nak bagitau sesuatu ni.



gua ade belog baru. bekerjasama dengan 2 orang lagi ahli.






termasuk ni, dah 2 belog personal, 2 belog kerjasama.



banyak banyak belog boleh bikin kecah kekadang tapi boleh bikin berkembang.



oh lupa. nama blog kitorang tu Seliparlour.



tema cinta. kawan. cinta. sayang. cinta. kasih. cinta. dan cinta.



sape sape ade permintaan nak suruh tulis entry pasal cinta, boleh mintak @AJ, @FF ataupun @MD buatkan.



nak mintak nasihat dan pendapat pun boleh. kami tolong sebaik mungkin tapi tak mungkin sebaik Dr. Fazilah Kamsah, ataupun Dr. Love, ataupun Dr. Masyitah dan lain lain.



tulis kat wall laman sosial milik Mark Zukerberg, Seliparlour.



tolong sokong kami secara ikhlas, kalau rasa tak ikhlas tak tolong pun gua tak kisah. sebarkan pada kawan kawan jugak.



dan ini tidak mungkin sama dengan belog milik orang lain sebab kami baru mula, tak sehebat belog orang lain. kami tidak mungkin akan copy dari belog orang lain tanpa kebenaran tapi kalau bangkang tu mungkin ada.




epin jenal - ikhlaskan diri anda untuk kami seperti mana anda ikhlas dalam bercinta.


7 comments:

sumaiyah mokhtar said...

kate nk jd bloger tegar. haishhhhh

gaung said...

soo yang mana yg paling aktif..rindu jugak dgn tulisan ipinnn hensem nie..:p

Ariffin Janal said...

aina : motif???

gaung : hahaha tahilah kauu

cik ayin said...

walawehh..hee

.:padie_eyla:. said...

hoho. name gile comey.

Ariffin Janal said...

ayin : wajib follow tahu!

padie : aku yg reka. heh.

little ain said...

eeee tatau pon pasal ni.

sentap!