28 January 2010

Budak Berkepala Merah


dah seminggu aku terlihat kelibatnya. jelik ! bajet cunn ! bukan die, tp rambutnya. merah jelas ketara. kenapalaa tak terserempak dgn encik TNC, klorox kt situ jugak rambot die. haha. aku fikir, itu utk persiapan raya bangsanya. aku pon raya jugak, tp takdelah seawal 3minggu bersiap smpai nak tayang kepala berkaler. rilek2 dulu. buat sehari sblm raya pastu boleh 'kejutan !!'. tema raya mcm biasalah, merah atas bawah. kalo dia aku fikir, satu badan, termasuk rambut berskala kecil pon merah. teruja nampaknya, mcm tak pernah beraya. budak sebangsa dgnnya takde pulak sesemangat tu. suma biasa je. hahaha

bukan aku jealous dgn ape yg dia buat, tp rilek la brader, bukan takde ms terus nak bersiap kan?takkan 3minggu awal dh nak bersiap camtu sekali. pegi pakai baju baru kaler merah sekali la, baru betul keterujaan raya. skrg dlm waktu kuliah, abaikan dulu niat.

kalo buat smart, aku tabik spring. tp sbb tak smart, jari tengahku terpaksa berdiri dgn gagah menghala pd kau ! haha. lantak kau lah, aku mls nak tegur. jgn suruh aku buat sekali sudah. mmg raya berbantukan alat bantuan pernafasan laaa. hahaha.

-epin-

2 comments:

Adila Ady said...

ahhh...ni jeles je ni.
haha..
dalam kelas aku ada je laki melayu pakai baju merah..

walaupun aku anggap gila..tp dia anggap itu cool..huhu

Ariffin Janal said...

hahahahaha
jeles apsal plakk??
cool kalo tak melebih2~