27 January 2010

Semusim Di Sintok


berapa hari dh aku tak post? tah,lantaklah yg penting kali ni aku nak post. raya cina dah dekat tp aku tak heran langsung sbb tak set mood nak balik. cuma set mood nak g camping jek. camping2. haih. kelana berjaya, aku nak dapat manikkayu 3 & 4. jangan jealous. *qucai, dfan, sila jangan respon*. hahaha. smlm aku dh siapkan menjahit segala bagai lencana kt uniform aku. thanx to qucai sbb tolong aku terangkan satu2. almaklumlah, tak penah join kelana2 ni, selalu tgk uniform mmbr kt sekolah, tak amek port pon. sabtu ni kawad, tayang uniform baru, yeah !

assignment ade, tp aku buat bodoh je. malas la nak buat. mood assignment masih takde. so abaikan jela keje yg ade. dh nak hantar kang aku buatlaaa. haha. sila jangan ikut, ini bukan seorang pelajar contoh. duduk bilik cuma online, online, online, online. yela, mentang2 dpt online kt bilik, takde mende lain dh boleh dibuat. lagi? borak2, main gitar. hahaha. teruk perangai. janji aku tak kacau orang lain sudah. kalau ade tak puas ati, aku sebat dgn gitar cik embun. hahaha.

rindu sgt kat hunny. lame sey tak jumpe die. taktau la camne nak jumpe die. cuti tak blk, pastu tu je cuti yg ade. nekad la nak jumpe die kt kelantan, ape nak jadi lantaklahh. takkan nak jumpe bulan 6 kang. aishhh. takley jadi camtu. hunny ! im coming for you !! *angaw siot !* oke dah, aku nak sambung melalak main gitar sorang2. yeah !

-epin-

2 comments:

Adila Ady said...

uikss..buat asignment tu..jangan buat bodoh je..ehe

Ariffin Janal said...

ahaha..baik !