31 January 2010

Mahasiswa Baik Hati


malam ni aku bercita-cita tinggi utk buat sikit2 assignment yg telah diberi oleh lecturer yg baik hati. baik hati kenapa? sbb sanggup bg kami kerja utk memberi markah. haha. sbjk OB, best betul, aku suka pergi kelas tu. lecturer die byk cerita pengalaman die. byk juga kerja yg dia bg. katanya, sy tak paksa awak semua buat, tp kalo nak mrkh buatlah. ayat yg makan dalam, aku simpan baik2. jgn merungut, nti result pon merungut kt kita. baik kan aku?

ade 1assignment individu, takde due date lg tp aku kena buat jugak, manalah tau dtg anginnya mintak dlm tempoh 24jam, tak mampos aku? haha. assignment group plak ade 4, tp hantar ms nak exam nti. aku ketua group tp tak agihkan lg keje kt budak2, sbb taknak bebankan diorang sgt, baik hati kan? haha. takpe, malam ni aku akan jadi rajin ! dh mkn kepsi td, so takyah kuar bilik, fokus kt lappy smbil buat assignment.

td keluar g hospital jitra hantar mmbr yg bengkak kaki. kesian dia. soft tissue injured kata doc. takpe, sikit je tu, atlit kena kuat. pasni dpt cuti seminggu, takley men futsal ptg2 la. takpe2, aku ade, aku ley ganti tmpt striker tu, hahahaha. dh pergi PKU tp cam bese la, takley caye sgt kt PKU sni. langkah terbaik, pegi hospital lain. aku dgn rela hati menawarkan diri utk teman beliau ke Hospital Jitra. baik kan akU?? haha.

-epin-

No comments: