02 February 2010

Hari Tanpa Kuliah




tak sihat ! tu je yg mampu aku ckp. tibe2 ley demam plak harini. penyakit nak datang kite tak tau kan? kalau tau, aku dh lari jauh2 suh penyakit tu g kt org lain. hahaha. dh terasa sejak malam smlm, assignment pon tertangguh, tak buat gara2 tak sedap badan. aku letih dok depan lappy, baring, letih baring, dok dpn lappy balik. last2 kirim mmber belikan 100plus teguk satu tin bersama panadol terus tdow.

pagi tadi demam terus bersama aku. tak kebah2. clas kul 930pg, out ! aku teruskan pembaringan disertai selimut berselubung utk aku. nak pku tp tak gagah lg, tdow dan tdow. mmbr masuk bilik pon buat2 tak sedar sbb tak larat. mail dgn bangganya ajak aku pose harini pon terbantut dek kerana lapar, so mentapaukan aku nasik ayam. mmg tak rasa apa nasik ayam tu. lepak2 smpai kul330, pegi la class OB tu sbb rase cam dh oke. blk clas menjadi blk. sambung tdow smpai maghrib.

mkn mlm mmbr tapaukan, thanx man KBG. hahaha. smpai skang aku dok ngadap lappy utk carik semangat buat 2 assignment OB, tp still begitu. terbengkalai. esok ade class, harapnye demam sudah berambus dari diri aku. kalau tidak, terpaksa aku ngadap doktor PKU yg best sangat2 tuh ! aku bkn taknak g PKU sbb cam takde function tp sbb dh byr tiap sem, terpaksa la aku g. doakan aku sihat sejahtera wahai bloggers.

-epin-

1 comment:

izzati hamid said...

alala~~
ciannye demam ~
hehe..
mkn ubat aw !!