12 June 2010

Cerita Hari Ini

semalam last day aku kerja. sebulan kerja kat pasific tu macam - macam pengalaman aku dapat. salah tu, salah ni. kadang - kadang payah gak takley salah buat kerja, yela benda baru mana aku nak tau kan? tapi takpe, aku kental. haha. member kerja semua orait. memang takde istilah menyesal kat tempat kerja.

dan dan dan dan dan dan semalam aku diorang buat cerita sedih plak. bagi aku souvenirs. bagi coklat sebagai hadiah perpisahan. waaaaaa bestnye korang ! thanks fini, zura, kak sofia, serta mereka - mereka yang terlibat. huuhuhuhu. aku simpan lagi coklat tu, coklat hunny belikan haritu pon aku still simpan, sayang nak makan. yelahhh hadiah pemberian orang, bukan senang nak camtu kan? so aku nak simpan sampai aku rase nak makan. hahahaha.

aktiviti pertama aku lepas berhenti malam tadi, main futsal ! lama siot tak main futsal ! best gila dapat lepaskan gian malam tadi. tapi aku dah takde duit ni. camne? aku nga berkira - kira nak watpe dengan duit gaji tu. macam - macam nak buat ! hahaha nasib la kalau tak cukup duit tu nanti. haihhh -__-"

- epin -

No comments: