13 June 2010

Taktau Nak Update Camne !

okay follow the title. aku ade banyakkkk nak cakap tapi taktau nak mula camne so aku buat style baru. buat numbering ! baca okay ;)

i) aku dah beli tiket balik ke Sintok City. 7 Julai 2010 iaitu hari rabu. kenape? sukati aku lah ! haha

ii) seperti sedia maklum aku dah berhenti kerja. maka aku boleh lepak - lepak, jamming, futsal dan movie. sape ade hajat sila invite aku. jom !

iii) esok aku kena jadi mentor untuk junior - junior aku kat sekolah. ajar budak PMR selama 3 hari. tapi aku tak study lagi.

iv) selasa ni maybe gaji aku masuk. benda yang aku nak buat dengan duit tu :- belanja family, modal g JB, serta duit poket sepanjang tempoh bercuti semester.

v) tak sabar nak dating dan celebrate birthday dengan hunny !

vi) aku teringin nak tengok movie malam ni. Goal 3 [2009] DVDRip baru download.

vii) aku mungkin tak online selama 3 hari tapi tak konfem lagi. rujuk (iii).

viii) result? belakang kira. taknak amek tau. lagipun bukan dapat tengok result sebab aku masih berhutang dengan universiti. hutang perkhidmatan yang aku tak guna.

- epin -

No comments: