12 July 2010

Final World Cup !








okay. nampak atas tu? result ! World Cup dah abes. tapi aku puas hati ! sebab, Spain menang. kekalahan first match tak mematahkan semangat aku nak sokong Spain. tak sia - sia aku keluar ke Jitra bersama member Kluang semata - mata nak tengok Final World Cup. serious aku best game tadi. dua - dua ade ability serta luck untuk menang. tapi lebih kepada Spain. maaf Holland-ian. aku nak buat ape? senyum sepanjang 4 tahun lagi.

kepada sekutu - sekutu Holland macam Germany, Portugal, serta lain - lain yang macam tak puas hati dengan Spain yang kalahkan team kesayangan diorang. aku wakil jurucakap dari pasukan Spain ingin memohon maaf di atas kekalahan korang semua. kahkahkah ! eh biar ar aku nak jadi jurucakap Spain, dah team Spain tengah bersuka ria, aku tolong lah ape yang patut. suruh diorang cakap kang korang kecik hati plak. hahahahaha.

okay ade sape - sape nak boooooo aku lagi sebab aku sokong Spain? silakan, jangan malu - malu plak. booooo la sampai korang penat. aku balas dengan senyuman penuh makna. KEPUASAN ! dan badi Holland berterusan untuk kali ketiga. taktaw nak kata apa dah. takdak luck kata orang.

game tadi memang menarik, Spain ade peluang, Holland banyakkkk peluang. tapi entah mane silap, sampai dibawa ke Extra Time. dua - dua main serang. memang banyak cubaan yang boleh cuakkan aku. gila kau. kalo kalah tak berbaloi aku keluar jauh - jauh. kalo takat kena booo tu takde hal lah. hahahaha.

man of the match? aku pilih Casillas. sebab save banyak tadi. Casillas, if you read this, i want to say you are cool man ! good job dude ! :D lantaklah sape menang kasut emas tu. ameklah korang berebut, aku dah nasihat Villa takyah amek sebab dah dapat World Cup. lagi berharga. tapi kalo dah die nak sangat, amek jela.



epin kate - aku still kat Johannesburg ni. ade sape - sape nak kirim vuvuzela tak? haha. and one more thing, jom cuti ramai - ramai wahai penyokong Spain. takyah g kelas laaaaaaa~


2 comments:

VA said...

yeah!spain is da best =)
bravo bravo!haha.
ini kemerdekaan kite.

izzati hamid said...

erkkkk !! ta ske !!!
hahahaha :P