21 October 2010

Prihatin

tataplah gambar ni kalau korang rindukan aku


selamat baru bangun tidur wahai kalian.

aku tau ade yang perasan dan tertanya tanya kenape aku deactive akaun Facebook aku. terima kasih yang tak terhingga pada yang perasan tanpa bukak blog aku ni. tapi tak perlu la bagitau orang lain yang aku deactive Facebook aku kalau diorang tak perasan. simpan sendiri sendiri je. memang aku ade bagitau kat blog aku ni tapi biarlah diorang bace sendiri. lagipun bukan ramai pun yang tau pasal blog aku ni.

jangan kaitkan aku deactive Facebook sebab aku ade masalah dengan Hunny. takde kaitan langsung. jadi jangan pandai pandai buat andaian kalau tak dengar dari mulut aku sendiri. aku ade phone, so call je aku kalau korang nak tau sangat sebab aku tau korang alert nak ambik berat pasal aku.

aku eksyen? memang. so nape? biar aku tanggung masalah sendiri tapi share kesenangan dengan member member. tak salah kan? masalah sendiri bikin, sendiri tanggung la. tapi kalau kesenangan sorang sorang tak guna jugak, so baik share.

aku taktau akaun Facebook tu bile nak active balik. uumzone makin celaka aku tengok. malas pulak nak online. ni pun update blog gune laptop member. kecelakaan uumzone merupakan salah satu faktor kenapa aku deactive Facebook selain dari kesibukan diri.



epin kate - banyak matlamat sedang dibuat sementara deactive Facebook. tunggu hasilnya.

1 comment:

miss S said...

der per cerr ni, tacing2 lak..heeee~