09 January 2011

Harini








petang.



harini ahad. ramai tau harini ahad. ade ape ye? takde pape kot.


tapi hati aku berat.


tiba tiba takde mood.


ade sape sape nak dengar cerita aku?


aku taktau nak cerita ape.


sape faham aku?


ade?


hurmmm, bukan masalah peribadi.


aku kecewa dengan diri sendiri.


mungkin patut.


nasib malang? tapi selalu sangat macam ni.


Si Nasib Baik tak suka aku. lebih suka dekat orang lain.




epin kate - mungkin aku tak sebijak orang lain. bersyukurlah orang yang bijak dan bernasib baik.


10 comments:

pika said...

Kenpa ni kenapa ni ? Ce cite ce cite ce cite

Gadis said...

sabar la shbat.... pasti ade hikmah nye....

little ain said...

ni mesti pasal result kan.

pinkaholic miera said...

sayang, maybe skrg takde rezeki awk. takpe laa. awak dah try buat yg terbaek kan hari tu. sy pun tawu awk study sungguh2. it's ok syg.

LiLohOnEy said...

blh cuba lg sem dpn.

:)

.:padie_eyla:. said...

eh eh. down nye bunyi.? kenapa.?

amalina afif afandie said...

x baek ckp camtu.. there must be reasons for everything happen :) be strong k. :)

klik sini,
jom cuti-cuti malaysia =)

Ariffin Janal said...

thanks korang !!!

Ariffin Janal said...

pika : ade la~~

lut : ye, aku tau :|

ain : yup!

<3 : thanks syg~

lilihoney : thanks :D

padi : sumting :|

amalina : alryte. thanks :D

Ariffin Janal said...
This comment has been removed by the author.